نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار ، سلام دوستان عزیز امروز میخواهیم در مورد نوار آبیاری قطره ای پلاکدار و انواع آن مطالبی به اشتراک بگذاریم با ماهمراه باشید. طارم پلاست برترین برند تولیدکننده نوار آبیاری قطره ای پلاکدار در ایران آماده خدمت رسنی به شما عزیزان محترم می باشد. 

 نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار از جمله ابزارهای مورد استفاده در ابیاری قطره ای  میباشد که از جنس پلی اتیلن ساخته میشود . از این نوار اینو نوار آبیاری قطره ای پلاکدار در آبیاری ردیفی گیاهان مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از نوار های ابیاری باعث کاهش مصرف اب، لفزلیش کیفیت محصول ،نصب راحت ،اتصال راحت و ساده ،نرم وقابل انعطاف پذیر این نوار های در ابیاری قطره پلاکدار مورد استفاده قرار میگیرد . این نوار ها آبیاری از یکنواختی بالایی برخوردار است و از سوی دیگر امکان افزایش طول این نوع از نوارها در ردیفهای کشت گیاهان به سهولت قابل انجام میباشد .

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

 

انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

نوار آبیاری تیپ آبیاری از جنس های گوناگون میباشد اما مترال اصلی به کاررفته در آنها پلی اتیلن است نوار های پلی اتیلن به دو نوع نازک وضخیم دسته بندی میشود آن دسته ازنوار های ضخامت بیشتر دارند را میتوان در زیر زمین کشاورزی تعبیه کرد که چون دارای  مقاومت واستحکام کافی برخوردار هستن اما نوار های نازک آبیاری تیپ قطره ای را به دلیل پایین بودن مقاومت انها بیشتر در سطح زمین ها قابل استفاده میباشد ضخامت کم این نوع نوارهای آبیاری تیپ قطره ای به معنی عدم عملکرد صحیح نوار نیست. برای دیدن انواع نوار تیپ آبیاری بهتر است به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید.

نوار آبیاری قطره ای

 

نوارهای آبیاری با ضخامتهای مختلف تهیه شده است، که از نظر میزان آبدهی و فواصل مختلف طراحی گردیده است. ازجمله محاسبه  این نوع نوارهای آبیاری نسبت به سایر نوارهای آبیاری داشتن ضریب تغیرات پایین امکان داشتن افزایش طول نوار در ردیفهای کشت و یکنواختی آبدهی در طول مسیر و….میباشد.نوار آبیاری قطره ای یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای است که بیشتر برای کشتهای ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد به وسیله نوار آبیاری قطره ای آب به اندازه کافی نزدیک گیاهان نصب میشود تا از طریق آن نفوذ عمقی در خاک به محدودیت ریشه گیاه برسد تا مساحت و عمق کوچی از سطح خاک خیس میشود باستفاده از این روش آبیاری قطره ای میتوان تلفات آب را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داد .

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

قیمت نوار تیپ درزدار

در نوار آبیاری درزدار قطره چکان وجود ندارد و به جای آن در طول نوار ، نواری زیگزاگ یازیپ  مانند وجود دارد که علاوه برکنترل فشار آب ،آن رااز درزهای موجود در مسیر زیپ مانند به خارج هدایت میکند .به همین علت مسیر زیپ مانند تعبیه شده برروی نوار درز دار که به آن نوار تیپ زیپی هم گفته میشود . این نوارتیپ درزدار برای کلیه محصولات زراعی ،گلخانه ای وباغی مورد استفاده قرار میگیرد . اما توصیه میشود که از انها برای آبهای شور وسخت استفاده نکنید . قیمت نوار تیپ درزدار متفاوت است اما بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

 

نوار تیپ پلاک دار خارجی

نوار آبیاری تیپ پلاکدار خارجی از ابزارهای پر کاربرد آبیاری زمین های زراعی میباشد. در انواع مختلفی عرضه میشود که تفاوت آنها در ضخامت نوارها میباشد . نوار تیپ خارجی محصولی ظریف بوده و احتمال پاره شدن این محصول بسیار بالاست . ولی بااین حال ضمانت آن فقط به اندازه یک فصل زراعی میباشد . اتلبته این محصول برای گیاهان فصلی و ردیفی مناسب است و برای کشت محصول که برای رشد به زمان بیشتر از یک سال نیاز دارند توصیه نمیشود . نوار تیپ پلاکدار خارجی برای کشت محصولات فصلی و ردیفی ، یعنی محصولاتی که در طی 3الی 6 ماه به حداکثر رشد خود میرسند قابل استفاده است .حمل ونقل آسان ،نصب راحت ،امکان استفاده در زمین های با سطح نامطلوب قابل استفاده میشود . تفاوت انواع تیپ های پلاکدار در اندازه ضخامت آنهاست که در اندازه های زیر در بازار ارئه میشود.

10سانتی متر -15سانتی متر -20سانتی متر -30سانتی متر و50سانتی متری

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

قیمت نوار تیپ

یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای نوار تیپ است ، که بیشتر برای کشتهای ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد .نوار تیپ به دو صورت کلی درزدار یا پلاک دار تولید میشود . نوار تیپ پلاک دار دارای قطره چکان است ،اما نوار درز دار قطره چکان ندارد وبه جای آن مسیری زیگزاگ در کنا آن وجود دارد ،که آب از آن خارج میشود و به پای گیاه میرسد . که اصطلاحا به درز از بغل معروف است .نوع دیگر آن دارای روزنه در روی نوار است که به درزاز وسط معروف است به نوار تیپ درز دار نوار دوخت دار نیز میگویند .قیمت نوارتیپ ، مشخصات و کاربرد گوناگونی دارند . که بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

 

 

بهترین نوار تیپ

در خرید نوار تیپ باید به کیفیت وجنس نوار تیپ خیلی دقت کنید . چرا که جنس نوار تیپ و با کیفیت نباشد باعث میشود مشتری خرید ناراضی داشته باشد  .نوار تیپ در بسیاری از شرکتها تولید میشود که یکی از بهترین وبا کیفیت ترین  شرکت تولید کننده نوار تیپ شرکت طارم پلاست است . این شرکت بهترین و.با کیفیترین تولید کننده نوار تیپ هستن که میتوان باخیال راحت خریداری کنید .برای خرید ودیدن انوار نوار تیپ به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

 

 

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

نوار آبیاری قطره ای پلاکدار

کاتالوگ نوار تیپ پلاکدار

یکی از انواع روشهای آبیاری استفادع از نوارهای تیپ پلاکدار است که برای کشت محصولات به صورت ردیفی و پشت سرهم مورد استفاده قرار میگیرد . در این روش آبیاری جهت کشاورزی محصولات مانند کاهو ،کلم ،حبوبات و…محصولات زراعی ازانواع نوار تیپ پلاکدار میتوان هم در ابیاری و هم در دادن کود وسموم کشاورزی استفاده کرد با این کار کود و…راحت تر به ریشه گیاه نزدیک میشود و گیاه تغذیه بهتری میکند .کاتالوگ نوار تیپ پلاکدار در سایت شرکت طارم پلاست موجود میباشد که بهتراست به سایت شرکت مراجعه فرمایید .

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

نوار آبیاری زیرسطحی

بهترین نوار آبیاری قطره ای

کاتالوگ نوار آبیاری بغل دوخت

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.