کاتالوگ نوار آبیاری بغل دوخت

کاتالوگ نوار آبیاری بغل دوخت ، امروزه به دلیل مواجه با کمبود آب در کشور ، بسیاری از کشاورزان به استفاده از سیستم آبیاری قطره ای روی آورده اند . بنابراین تقاضا برای خرید تجهیزات این سیستم بیشتر از قبل مطرح است . به همین دلیل بسیاری از تولید کنندگان لوله های پلی اتیلن، محصولات آبیاری کشاورزی را هم به خط تولید خود اضافه کرده اند . نوار آبیاری بغل دوخت یکی از این موارد است که بسته به نوع خاک و کشت مورد نظر انتخاب میشود. در این مقاله به بررسی کاتالوگ نوار آبیاری بغل دوخت ، تولید شرکت طارم پلاست که از معتبرترین برند ها در این صنعت است میپردازیم.

نوار آبیاری بغل دوخت شرکت طارم پلاست

نوار آبیاری بغل دوخت شرکت طارم پلاست

طراحی نوار آبیاری بغل دوخت

قبل از هرچیز باید در نظر داشته باشید که طرح دوخت به کار گرفته شده در ساخت نوار چگونه است؟. همان طور که در تصویر بالا مشاهده میکنید ، نوار آبیاری بغل دوخت طارم پلاست از 6 ورودی و 4 خروجی تشکیل شده، که آب پرفشار بعد از ورود به شیار و عبور از مسیر سینوسی دچار افت فشار میشود و به صورت قطره ای با دبی 2 تا 3 لیتر بر ساعت (بسته به فواصل منافذ) خارج میگردد .

اگر روی خاک کار گذاشته شده باشد مشکل تشکیل رسوب و تبخیر آب سطحی وجود دارد، در صورتی که اگر زیر خاک نصب شود، علاوه بر آبدهی مستقیم ریشه گیاه، امکان استفاده حداکثری از آب را ایجاد میکند. نوار آبیاری بغل دوخت طارم پلاست دارای مسیر دوشیاره، هم در ورودی و هم در خروجی است که در صورت مسدود شدن احتمالی یکی از مسیر ها، آبدهی دچار مشکل نشود. جنس نوار با مواد درجه یک ساخته شده است که سبب افزایش کیفیت و خواص فیزیکی مکانیکی آن میشود . همچنین مقاومت آن را در برابر اشعه UV، کشیدگی و یا تشکیل رسوب افزایش میدهد.

لازم به ذکر است که برای افزایش طول عمر نوار ها باید بسته به آب در دسترس، از فیلتراسیون مناسب استفاده کرد.

نوار آبیاری بغل دوخت در گلخانه

نوار آبیاری بغل دوخت در گلخانه

کاتالوگ نوار آبیاری بغل دوخت شرکت طارم پلاست

سیستم های قطره ای در زمین های با ساختار نامنظم یا با بافت خاک مختلف قابل استفاده هستند.

نوار آبیاری بغل دوخت طارم پلاست

نوار آبیاری بغل دوخت طارم پلاست

در کشاورزی برای آبیاری گیاهان ردیفی (مانند گل کلم، کاهو، فلفل، پنبه…) و نیز گیاهان زراعی (گندم، ذرت، حبوبات…) استفاده میشود.

برای گلخانه های معمولی ، فضای سبز، گل و گیاهان زینتی، مرکبات، تاکستان ها و نهال کاری و گیاهان صنعتی مانند آفتابگردان، سویا، کلزا و..کاربرد دارد.

از مزیت های آن میتوان گفت :

  • قابلیت خودکار شدن سیستم آبیاری و علمی کردن آبیاری
  • پخش به اندازه و به موقع آب و کود و در نتیجه صرفه جویی در مصرف آب
  • کاهش هزینه ها و نیاز کمتر به نیروی انسانی
  • بهبود کیفیت محصول و رضایت مشتری
  • عدم نیاز به تسطیح زمین
  • از بین رفتن علف هرز و کاهش آفات و بیماریهای گیاه
  • قابل حمل
  • جلوگیری از چسبیدن جلبک و رسوبات معدنی بدلیل جنس آن

در زیر جدول کاتالوگ نوارآبیاری بغل دوخت شرکت طارم پلاست گذاشته شده است.

هماهن طور که  مشاهده میکنید، شرکت طارم پلاست نوارآبیاری بغل دوخت در فواصل مختلف و با آبدهی های مختلف را تولید میکند که برای یک فصل زراعی ضمانت میشود.

یکی از نشانه های استفاده از مواد با کیفیت و درجه یک در ساخت نوار آبیاری، وزن محصول نهایی است که باید بین 10 تا 11.5 کیلوگرم برای هر 1000 متر آن باشد . هر کلاف 1000 متری شرکت طارم پلاست وزن خالص و بدون احتساب بسته بندی، حدود 10.5 کیلوگرم دارد.

کیفیت چیزی است که شما میتونید بهش تکیه کنید. چرا که بحث محصول و سرمایه شما مطرح است . شرکت طارم پلاست با انجام تست های استاندارد بر روی محصولات خود و اصلاح خواص آنها، بهترین را به شما ارائه میدهد.

برای خرید و اطلاع از قیمت کاتالوگ نوار آبیاری بغل دوخت با شماره 02156236215 تماس بگیرید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

آبیاری قطره ای

تولید کننده نوار  آبیاری کشاورزی

بهترین نوار آبیاری کشاورزی

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.