قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار ، در مطالب گذشته توضیح دادیم که به دلیل کمبود منابع آبی ، و هدر رفت زیاد آب در بخش آبیاری کشاورزی ، روش های جدیدی ابداع شدند که با استفاده از ابزار و تجهیزات مناسب ، تا حد زیادی از این موضوع جلوگیری میکند. این روش ، استفاده از نوار تیپ های آبیاری قطره ای میباشد . یکی از انواع مختلف نوار تیپ ها که از محبوبیت زیادی در بین کشاورزان برخوردار است ، نوار تیپ پلاک دار است.

نوار آبیاری پلاکدار معمولا از جنس پلی اتیلن ساخته میشوند و مناسب آبیاری های ردیفی ، در گیاهانی چون صیفی جات گوجه فرنگی ، ذرت ، سیب زمینی ، هندوانه ، گندم ، پنبه و همینطور گیاهان تزئینی میباشند . قیمت نوار تیپ پلاکدار با توجه به جنس ، ضخامت دیواره ، متراژ و کیفیت آن ، متفاوت خواهد بود.

 

نوار تیپ

 

در آبیاری قطره ای با استفاده از نوار تیپ ، آب از طریق این نوار ، با فشار کمی در نزدیکی منطقه ی ریشه ی  گیاهان، به خاک و گیاهان میرسد. این موضوع مانع رشد گیاهان بی فایده و علف های هرز میشود که یکی از ویژگی های با اهمیت استفاده از نوار تیپ میباشد. این نوار تیپ ها معمولا  به صورت مسطح تولید می شوند و بعد  از اینکه آب در آن جریان پیدا میکند ،  نوار مسطح به شکل لوله دیده میشود.

البته بعد از اتمام فرآیند آبیاری، دوباره به حالت مسطح درمی آید. این موضوع کمک میکند که نوار تیپ را به راحتی جابه جا کرد یا هنگام نصب و جمع آوری آن به سرعت و به آسانی این کار صورت گیرد.

 

 

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

انواع نوار تیپ

با افزایش بهره گیری از انواع نوار تیپ ، شرکت های زیادی دست به تولید این محصول زدند . هر کشاورز با توجه به نوع کشت و متناسب با زمین  مربوطه ،از بین انواع گوناگون نوار تیپ ها در  برند های مختلف ، یکی را انتخاب و به کار میگیرد. نوار تیپ ها  هم میتوانند در سطح خاک کنار گیاهان نصب شوند ، و هم میتوانند در زیر خاک مدفون و کنار ریشه ی گیاه قرار بگیرند.

جلوگیری از مصرف بی رویه ی آب ، افزایش تولید محصولات و به طور کلی افزایش راندمان آبیاری و کشت نتیجه‌ای است که در اثر استفاده از نوار تیپ ، و روش آبیاری قطره ای حاصل می ‌شود .

 

نوار تیپ کشاورزی چیست

 

اگر مطالب گذشته را مطالعه کرده باشید شاید پاسخ سوال نوار تیپ کشاورزی چیست را بدانید اما برای آن دسته از افرادی که با این ابزار آشنا نیستند توضیح کوتاهی در این باره خواهیم داد. نوار تیپ های کشاورزی در آبیاری قطره ای کمک زیادی به صرفه جویی در آب کرده و کار کشاورزان را راحت میکند.

این محصول که از جنس پلی اتیلن میباشد بسیار سبک بوده و جابجایی و نصب آسانی دارد. این روزها با توجه به کمبود منابع آبی استفاده از این روش آبیاری ، در صنعت کشاورزی به خوبی جا افتاده و بیشتر کشاورزان به این نوع آبیاری روی آورده اند .

 

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

 

قیمت نوار تیپ

 

از بهترین روش های جایگزین برای آبیاری های سنتی ، استفاده از نوار تیپ ها میباشد . یکی از دلایل پر طرفدار بودن این محصول ، که هر کشاورزی را ترغیب به استفاده و بهره مندی از آن میکند قیمت نوار تیپ است که بسیار مناسب بوده و هر قشری میتواند آن را تهیه کند.

البته قیمت نوار تیپ نیز مانند هر کالای دیگری ، تحت تاثیر عوامل متعددی بوده و ممکن است متغیر باشد . برای مثال ضخامت دیواره ها ، طول و متراژ نوار تیپ ، جنس و کیفیت آن و مدل و نوع نوار تیپ ، از عوامل تاثیر گذار در قیمت این ابزار آلات میباشد .

 

قیمت نوار تیپ تهران

 

روش های مختلفی وجود دارد که بتوانید اطلاعات جامعی در مورد انواع مختلف نوار تیپ ها کسب نمایید . اما دریافت مشاوره ی مستقیم از کارشناسان شرکت سازنده ، و مشاوران فروش ، بهترین راه حل برای رفع ابهامات و پاسخ به سوالات شما خواهد بود .

 انواع نمونه های نوار تیپ های آبیاری کشاورزی در تهران عرضه میشود . برای دریافت قیمت نوار تیپ تهران ، و کسب اطلاعات دقیق از چگونگی عرضه ی این محصول در تهران یا شهر های دیگر نیز میتوانید با مشاوران ارتباط بگیرید.

 

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

 

کاتالوگ نوار تیپ پلاکدار

 

با توجه به مزایای زیاد نوار تیپ ها ، مثل سطح وسیع فیلتراسیون یا مقاومت بالا در برابر اشعه های مضر و آب و هوا ، روز به روز استفاده از این نوار تیپ ها بیشتر میشود. هر کشاورزی در هر منطقه ای میتواند یکی از انواع متفاوت نوار تیپ ها را انتخاب و به کار گیرد .

 نوار تیپ ها در برابر مواد شیمیایی و کودهای مورد استفاده در کشاورزی نیز مقاوم بوده و در مصرف آن ها صرفه جویی میکند . البته موارد کاربرد این نوع ابزار آلات برای  کشت های زراعی، ردیفی و گلخانه ها میباشد . برای دیدن کاتالوگ نوار تیپ پلاکدار و درز دار بهتر است زمان کافی گذاشته و با دقت بالا محصولات را بررسی کنید و سپس نوار تیپ مورد نیاز خود را مناسب با گیاه و فضا انتخاب کنید.

 

 

 قیمت نوار تیپ کشاورزی

 

شاید از مهم ترین عواملی که میتواند در نرخ گذاری نهایی قیمت نوار تیپ کشاورزی اثر مستقیمی داشته باشد ، برند ساخت آن است . چرا که هر برند و هر شرکت سازنده ای از یک نوع مواد اولیه یا به اصطلاح متریالی ، برای ساخت محصولات استفاده میکند و تجهیزات خط تولید آن با دیگری متفاوت است .

بنابراین در بازار عرضه ی نوار تیپ ها ، برند این محصولات شناخته شده میباشند و هر کشاورز نسبت به کیفیتی که از نوار انتظار دارد به سراغ یکی از انواع مختلف نوار تیپ ها میرود.

 

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

 

قیمت نوار تیپ در تهران

 

با بالا رفتن تقاضا در زمینه ی نوار تیپ های کشاورزی و استفاده از روش آبیاری قطره ای ، کارخانه های زیادی اقدام با ساخت و تولید انواع نوار تیپ ها کردند و با حجم تولید قابل قبولی موجب برطرف شدن نیاز های بازار داخلی شدند . با تولیدات داخلی ، مشکلاتی نظیر نوسانات ارز یا هزینه های گمرکی از بین رفته ، و محصول با قیمت مناسب تری به دست مشتری میرسد . بنابر این قیمت این محصولات در داخل کشور بسیار ارزان تر از بسیاری از برند های خارجی می باشد .

قیمت نوار تیپ در تهران نیز به دلیل نبود واسطه و مرکزیت فروش نسبتا پایین تر میباشد . البته قبل از هر چیزی باید کیفیت و مرغوب بودن جنس نوار تیپ را در نظر گرفت . موارد ذکر شده تنها دلایلی اثر گذار در این زمینه خواهند بود .

 

قیمت نوار تیپ 1000 متری

 

استفاده از بهترین مواد اولیه در ساخت نوار تیپ ، و به کار گیری تجهیزات پیشرفته در خط تولید و ساخت این محصول ، در کیفیت نهایی این محصولات تاثیر بسزایی دارد. به همین جهت تولید باید در حد استاندارد های جهانی انجام شود . نوار تیپ ها در اندازه ها و سایز های مختلفی تولید و بسته بندی میشوند . کلاف های 1000 متری ، تا 3000 متری پر فروش ترین نوار تیپ ها در بازار میباشد که در بین کشاورزان  بسیاری رواج پیدا کرده است.

قیمت نوار تیپ 1000 متری نسبت به اندازه های کوچک تر به صرفه تر میباشد و با خرید متراژهای بالای نوار تیپ به نوعی خرید عمده ای انجام داده اید . به همین جهت از لحاظ اقتصادی خریدی مقرون به صرفه خواهید داشت.

 

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

 

قیمت نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

همانطور که تا به حال متوجه شده اید ،  نوار تیپ مخصوص آبیاری   از ضروری ترین تجهیزات کشاورزی در آبیاری قطره ای میباشند و قیمت نوار تیپ آبیاری قطره ای به قیمت مواد اولیه و متریال ساخت آن بستگی دارد .  البته از طرفی دیگر ، قیمت و تقاضای مشتریان نیز میتواند در قیمت نهایی تاثیر گذار باشد . به این صورت که هر چه تقاضا افزایش پیدا کند، قیمت این محصول تا حد بسیار زیادی پایین می آید.

 

 

قیمت نوار تیپ پی وی سی

 

از همان ابتدا انسان برای زندگی ، همواره نیاز به مواد غذایی و منابع آبی داشته و صنعت کشاورزی نقش اصلی تولیدات مواد غذایی را بر عهده داشته است . اما با وجود منابع آبی بسیار کم در این دوره و کمبود بارش ها ، صنعت کشاورزی نیازمند راه حل های مناسب و کارآمد برای جلوگیری از هدر رفت آب میباشد .

روشی که این روزها در بین کشاورزان و مزرعه داران بسیار رواج پیدا کرده است استفاده از نوار تیپ های مختلف و آبیاری قطره ای میباشد . جنس این نوار تیپ یا از پلی اتیلن یا پی وی سی میباشد . میتوان گفت پی وی سی بعد از پلی اتیلن یکی از پر‌مصرف ‌ترین مواد پلیمری است. برای اطلاع از قیمت نوار تیپ پی وی سی نگاهی به لیست قیمت سایت انداخته و در صورت بروز مشکل یا داستن سوال میتوانید با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

 

قیمت انواع نوار تیپ آبیاری

 

استفاده از نوار تیپ مزایای زیادی به همراه دارد که از مهم ترین آن ها صرفه جویی در آب است . با استفاده از این روش حمل و نقل راحت و آسان خواهد بود و از فرسایش خاک جلوگیری میشود . دیگر نیازی نیست که در شرایط جوی مختلف نگران آب رسانی به گیاهان بود چرا که نوار تیپ این کار به خوبی انجام خواهد داد. با توجه به این موارد طبیعیست که میزان خرید این کالا تا حد بسیار زیادی افزایش پیدا کرده است .

برای خرید انواع نوار تیپ بهتر است  از طریق مراکز عمده فروش اقدام کنید . چرا که قیمت انواع نوار تیپ آبیاری به صورت عمده بسیار ارزان تر تمام خواهد شد .

 

قیمت نوار تیپ درز دار

 

نوار تیپ های درز دار یا بغل دوخت ، به دلیل قیمت مناسب و اقتصادی بودن آن ، در بین کشاورزان بسیار پر طرفدار میباشد . با قیمت مقرون به صرفه ی این نوع نوار تیپ هر کشاورزی از هر قشری با هر بودجه ای میتواند از روش آبیاری قطره ای استفاده کند. این نوار تیپ هم مانند نوار تیپ پلاکدار ، مناسب کشت گیاهان ردیفی و فصلی میباشد.

با توجه به اینکه قیمت نوار تیپ درز دار مناسب و پایین است ، اما محصولی بسیار ظریف میباشد که ممکن است در برابر آب و هوای نامناسب یا جانوارن موذی مقاومت بالایی نداشته باشد و دچار پارگی شود. از این جهت کارخانه های سازنده تنها ضمانت یک فصل زراعی را میکنند. برای دریافت قیمت های بروز با کارشناسان طارم پلاست در ارتباط باشید.

 

قیمت نوار تیپ پلاکدار

قیمت نوار تیپ پلاکدار

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

آبیاری قطره ای

تولید کننده نوار  آبیاری کشاورزی

بهترین نوار آبیاری کشاورزی

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.