قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ ایرانی ، سلام دوستان خوبم امروز میخواهیم در مورد نوار آبیاری ایرانی مطالبی با شما به اشتراک بگذاریم خوشحال میشویم با ما همراه باشید.

 

نوار تیپ کشاورزی چیست؟

نوار تیپ کشاورزی لوله های مخصوص آبیاری قطره ای محسوب میشوند که برای آبیاری گیاهان ردیفی در مزارع کوچک بزرگ و گلخانه مورد استفاده میشود . که برای گیاهان ردیفی مانند فلفل،خیار ،گوجه فرنگی و…مورد استفاده قرار میگیرد و نوار تیپ کشاورزی به اندازه کافی نزدیک گیاه نصب میشود تا آب از طریق نفوذ عمقی در خاک به محدودیت ریشه گیاه برسد .جنس نوار تیپ کشاورزی از پلی اتیلن میباشد و پس از تولید کلاف پیچ میشود و اندازه طول کلافها از 1000تا 3000 هزار متر میباشد .با استفاده از نوار تیپ کشاورزی تلفات آبی را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داد.

 

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ کشاورزی

یکی از تجهیزات آبیاری نوار تیپ کشاورزی  است ، که بیشتر برای کشتهای ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد .نوار تیپ به دو صورت کلی درزدار یا پلاک دار تولید میشود . نوار تیپ پلاک دار دارای قطره چکان است ،اما نوار درز دار قطره چکان ندارد وبه جای آن مسیری زیگزاگ در کنار آن وجود دارد ،که آب از آن خارج میشود و به پای گیاه میرسد . که اصطلاحا به درز از بغل معروف است .نوع دیگر آن دارای روزنه در روی نوار است که به درزاز وسط معروف است به نوار تیپ درز دار نوار دوخت دار نیز میگویند .قیمت نوار تیپ کشاورزی  ، مشخصات و کاربرد گوناگونی دارند . که بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

 

قیمت نوار تیپ قطره ای

نوارهای تیپ قطره ای  با ضخامتهای مختلف تهیه شده است، که از نظر میزان آبدهی و فواصل مختلف طراحی گردیده است. ازجمله محاسبه  این نوع نوارهای آبیاری نسبت به سایر نوارهای آبیاری داشتن ضریب تغیرات پایین امکان داشتن افزایش طول نوار در ردیفهای کشت و یکنواختی آبدهی در طول مسیر و….میباشد. نوار تیپ قطره ای یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای است که بیشتر برای کشتهای ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد به وسیله نوار آبیاری قطره ای آب به اندازه کافی نزدیک گیاهان نصب میشود تا از طریق آن نفوذ عمقی در خاک به محدودیت ریشه گیاه برسد تا مساحت و عمق کوچی از سطح خاک خیس میشود با استفاده از این روش آبیاری قطره ای میتوان تلفات آب را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داد .

 

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ درز دار

در نوار آبیاری درزدار قطره چکان وجود ندارد و به جای آن در طول نوار ، نواری زیگزاگ یا زیپ  مانند وجود دارد که علاوه بر کنترل فشار آب ،آن را از درزهای موجود در مسیر زیپ مانند به خارج هدایت میکند .به همین علت مسیر زیپ مانند تعبیه شده بر روی نوار درز دار که به آن نوار تیپ زیپی هم گفته میشود . این نوارتیپ درزدار برای کلیه محصولات زراعی ،گلخانه ای و باغی مورد استفاده قرار میگیرد . اما توصیه میشود که از ان ها برای آبهای شور و سخت استفاده نکنید . قیمت نوار تیپ درزدار متفاوت است اما بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

 

قیمت شیر نوار تیپ

شیر نوار تیپ از جنس پلی پروپیلن است . این محصول برای گرفتن خروجی نوار تیپ آبیاری از لوله پلی اتیلن است که پس از ایجاده حفره و استفاده از واشر 16 میلیمتری بوده و یک سمت شیر انشعاب را از طریق واشر داخل لوله پلی اتیلن قرار میدهیم و سمت دیگر آن را به تپی آبیاری متصل می کنیم .از شیر نوار تیپ برای قطع و وصل نمودن جریان آب بر روی نوار تیپ را دارد .قیمت این شیر نوار تیپ در شرکت طارم پلاست به پایین ترین نرخ برخوردار است و میتوانید این محصول را در سایزهای مختلف تهیه کنید .

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ ایرانی

 قیمت نوار تیپ خارجی

نوار تیپ در انواع مختلفی در بازار وجود دارد یکی از نمونه های نوار تیپ آبیاری نوع پلاکدار آن میباشد نوار تیپ پلاکدار نوعی آبیاری قطره ای میباشد که دارای قطره چکان میباشد نوار تیپ پلاکدار با قطره چکان هایی که دارد میزان آب مصرفی را تنظیم میکند و مقدار لازم از آب را به گیاهان میرساند . برای اطلاع بیشتر از قیمت نوارهای تیپ خارجی بهتر است به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

انواع نوار تیپ

نوار تیپ با دیواره نازک است که برای آبیاری قطره ای استفاده میشود . ثیپ از جنس پلی اتیلن میباشد و به صورت تقریبا مسطح و بسیار نرم انعطاف پذیرند که هنگام ورود آب به آن پر میشود و قطره های آب از طریق درپیرهای تعبیه شده بر روی تیپ خارج میشود و پس از پایان آبیاری تیپ دوباره به صورت مسطح در می آید .انواع نوار تیپ عبارتند : نوار تیپ بغل دوخت -نوار تیپ پلاک دار  را میتوان نام برد .

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ در تهران

نوار تیپ در تهران جز متداول ترین تجهیزات مورد استفاده در آبیاری قطره ای محسوب میشود. این لوله از جنس پلی اتیلن بوده و علاوه بر ضخامت بیشتر مقاومت و عملکرد بهتری نسبت به نوار های آبیاری دارند. از این نوع نوارها در سیستم قطره ای زیر سطحی نیز استفاده میشود. این نوارها بسته به شرایط و نوع قطره چکان مورد نیاز میتوانند تا چندین سال در عملیات آبیاری به کار گرفته شوند در مواردی که از این نوع نوارهای آبچکان تیپ قطره ای استفاده میشود عبارتند از :گلخانه باغچه های سبزیجات ،درختان میوه بخصوص انگور و….مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت نوار تیپ در تهران بسیار متفاوت است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

قیمت نوار تیپ ایرانی

قیمت نوار تیپ ایرانی

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

آبیاری قطره ای

تولید کننده نوار  آبیاری کشاورزی

بهترین نوار آبیاری کشاورزی

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.