فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای ، سلام دوستان عزیز امروز میخواهیم در مورد فروش نوار تیپهای آبیاری قطره ای  مطالبی با کمک شرکت طارم پلاست به اشتراک بگذاریم با ما همراه باشید . طارم پلاست برترین برند تولیدکننده نوار آبیاری در ایران ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد می باشد .

 

قیمت نوار آبیاری قطره ای

قیمت نوار آبیاری قطره ای ؛ نوارهای آبیاری تیپ قطره ای با ضخامتهای مختلف تهیه شده است که از نظر میزان آبدهی و فواصل مختلف طراحی گردیده است ازجمله محاسن این نوع نوارهای آبیاری نسبت به سایر نوارهای آبیاری داشتن ضریب تغیرات پایین امکان داشتن افزایش طول نوار در ردیفهای کشت و یکنواختی آبدهی در طول مسیر و….میباشد قیمت این نوع نوارها متفاوت است که بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت اینگونه نوارها به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید و با مهندسان و کارشناسان در ارتباط باشید.

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای

خرید نوار تیپ آبیاری قطره ای ؛ شرکت طارم پلاست با تکیه بر تجربه های سالهای گذشته موفق در زمینه تولید و تامین تجهیزات آبیاری با کیفیت ترین محصولات تولیدی کشور را به شما معرفی میکنند. تا بتوانید با بررسی و مقایسه قیمت محصولات مختلف چه داخلی و چه خارجی و مشاوره با کارشناسان شرکت اقدام به خرید آسان ترین روش سفارش را انجام دهید.برای اطلاع بیشتر به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید.

 

قیمت دستگاه نوار تیپ آبیاری قطره ای

قیمت دستگاه نوار تیپ آبیاری قطره ای ؛ یکی از روش های مرسوم آبیاری قطره ای که برای کشت های ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد . استفاده از نوار تیپ است که به نوار آبیاری نیز معروف است . در این سیستم آبیاری برای آن که بتوان را به پای گیاه رساند از این  نوار تیپ استفاده میشود . در واقع یک لوله پلیمری  یکسره است که در فصل های مشخص دارای محلی برای خروج قطره ای آب میباشد. .

نوار تیپ با تنوع زیادی از نظر ضخامت و فاصله بین قطره چکان ها یا درزها تولید میشود از نوار آبیاری میتوان برای آبیاری گیاهان مختلف با دوره های رشد متفاوت استفاده کرد.قیمت دستگاه های نوار تیپ آبیاری قطره ای بسیار متفاوت است برای اطلاع به شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

قیمت نوار تیپ 1000 متری

قیمت نوار تیپ 1000 متری ؛ نوار تیپ نوع  نواری هست که در کار کشاورزی برای آبیاری از ان استفاده میکنند .جنس این نوارها اصولا از جنس پلیمر و پلاستیک است . این تیپ ها به علت جنسی که دارند توانسته اند جایگاه خوبی در بخش کشاورزی پیدا کنند و بجای انواع مختلفی از جنس های به کار میروند قیمت نوار 1000متری با توجه به برند و کیفیت متفاوت است . این نوع نوارها دارای مقاومت خوبی در برابر سایش و خوردگی در اثر مواد شیمیایی را دارند . این گونه نوارها میتوانند در مصرف آب صرفه جویی کندو فشار آب در این نوارها به وسیله دریچه هایی قابل کنترل است. قیمت نوار آبیاری تیپ1000متری در همه جا متفاوت است اما بهتر است به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید و تا اطلاعات  کافی کارشناسان در اختیار شما بگذارند .

 

قیمت روز نوار تیپ آبیاری قطره ای

قیمت روز نوار تیپ آبیاری قطره ای ؛ نوار آبیاری قطره ای برای استفاده در طرح های آبیاری تحت فشار مورد استفاده قرار میگیرد . نوار تیپ آبیاری قطره ای از جنس خوبی تولید میشود لوله هایی با دیواره بسیار نازک از جنس پلی اتیلن شبیه نوار است. که آب را به صورت قطره ای به گیاهان میرساند .جنس نازک و نرم نوار تیپ آبیاری کمک میکند تا در نصب و حرکت شکسته نشود و سالم بماند . نوار تیپ آبیاری قطره ای یکی از بهترین محصولات مورد نیاز کشاورزان میباشد که با مناسب ترین قیمت آماده فروش است .جهت خرید و اطلاع از قیمت روز نوار تیپ آبیاری قطره ای   میتواند با شرکت طارم پلاست در ارتباط باشید.

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

قیمت نوار تیپ کشاورزی

قیمت نوار تیپ کشاورزی ؛ یکی از روشهای آبیاری استفاده از نوار های پلیمری تحت عنوان نوار تیپ کشاورزی میباشد .که برای کشت محصولات به صورت ردیفی و پشت سر هم مورد استفاده قرار میگیرد . نوار تیپ به قدری نزدیک گیاهان میشود که که آب و املاح و کود را بتوانند به راحتی به ریشه گیاه از طریق پخش آب در سطح کوچکی از زمین که در ابعاد خود ریشه گیاه است برساند . قیمت نوار تیپ کشاورزی متفاوت است ما به شما پیشنهاد میکنیم برای اطلاع دقیق به شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

 

نوار تیپ قطره ای

نوار تیپ قطره ای ؛ نوارهای تیپ قطره ای  با ضخامتهای مختلف تهیه شده است، که از نظر میزان آبدهی و فواصل مختلف طراحی گردیده است. ازجمله محاسبه  این نوع نوارهای آبیاری نسبت به سایر نوارهای آبیاری داشتن ضریب تغیرات پایین امکان داشتن افزایش طول نوار در ردیفهای کشت و یکنواختی آبدهی در طول مسیر و….میباشد. نوار تیپ قطره ای یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای است که بیشتر برای کشتهای ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد به وسیله نوار آبیاری قطره ای آب به اندازه کافی نزدیک گیاهان نصب میشود تا از طریق آن نفوذ عمقی در خاک به محدودیت ریشه گیاه برسد تا مساحت و عمق کوچی از سطح خاک خیس میشود با استفاده از این روش آبیاری قطره ای میتوان تلفات آب را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داد .

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

قیمت شیر نوار تیپ

قیمت شیر نوار تیپ ؛ شیر نوار تیپ از جنس پلی پروپیلن است . این محصول برای گرفتن خروجی نوار تیپ آبیاری از لوله پلی اتیلن است که پس از ایجاده حفره و استفاده از واشر 16 میلیمتری بوده و یک سمت شیر انشعاب را از طریق واشر داخل لوله پلی اتیلن قرار میدهیم و سمت دیگر آن را به تپی آبیاری متصل می کنیم .از شیر نوار تیپ برای قطع و وصل نمودن جریان آب بر روی نوار تیپ را دارد .قیمت این شیر نوار تیپ در شرکت طارم پلاست به پایین ترین نرخ برخوردار است و میتوانید این محصول را در سایزهای مختلف تهیه کنید .

 

 

کاتالوگ نوار تیپ آبیاری

کاتالوگ نوار تیپ آبیاری ؛ نوار تیپ آبیاری با دیوارهای نازک است که برای آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار میگیرد . و بسیار نرم و مسطح  و قابلیت انعطاف پذیری دارد .فاصله بین قطره چکان های در نوار آبیاری مختلف است اما از تیپ های ضخیم تر در زیر سطحی گیاهان استفاده میکنند .نوار تیپ ها انواع مختلفی دارند بنابراین آنها بر اساس کیفیت و مشخصات فنی ارائه میشود .کاتالوگ نوار تیپ آبیاری در سایت طارم پلاست قابل مشاهده است . بهتر است به سایت شرکت مراجعه فرمایید .

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

قیمت نوار تیپ درزدار

قیمت نوار تیپ درزدار ؛ در نوار آبیاری درزدار قطره چکان وجود ندارد و به جای آن در طول نوار ، نواری زیگزاگ یازیپ  مانند وجود دارد که علاوه بر کنترل فشار آب ،آن را از درزهای موجود در مسیر زیپ مانند به خارج هدایت میکند .به همین علت مسیر زیپ مانند تعبیه شده بر روی نوار درز دار که به آن نوار تیپ زیپی هم گفته میشود . این نوار تیپ درزدار برای کلیه محصولات زراعی ،گلخانه ای و باغی مورد استفاده قرار میگیرد . اما توصیه میشود که از انها برای آبهای شور و سخت استفاده نکنید . قیمت نوار تیپ درزدار متفاوت است اما بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

 

خرید اینترنتی نوار تیپ آبیاری

خرید اینترنتی نوار تیپ آبیاری ؛ یکی از روشهای مرسوم ابیاری قطره ای که برای کشت های ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد استفاده از نوار تیپ آبیاری است که به آبیاری نواری نیز معروف است . در این سیستم آبیاری برای آن که بتوان آب را به پای گیاهان رساند از نوار تیپ آبیاری استفاده میکنند برای خرید اینترنتی نوار تیپ ابیاری  ارزان قیمت را از شرکت طارم پلاست بدون واسطه و به صورت عمده و خرده میتوانید تهیه نماید .

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

قیمت نوار تیپ خارجی

قیمت نوار تیپ خارجی ؛ نوار تیپ در انواع مختلفی در بازار وجود دارد یکی از نمونه های نوار تیپ آبیاری نوع پلاکدار آن میباشد نوار تیپ پلاکدار نوعی آبیاری قطره ای میباشد که دارای قطره چکان میباشد نوار تیپ پلاکدار با قطره چکان هایی که دارد میزان آب مصرفی را تنظیم میکند و مقدار لازم از آب را به گیاهان میرساند برای اطلاع بیشتر از قیمت نوارهای تیپ خارجی بهتر است به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه و با کارشناسان در ارتباط باشید.

 

بهترین نوار تیپ

بهترین نوار تیپ ؛ یکی از روشهای مرسوم آبیاری قطره ای که برای کشت های ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از بهترین  نوار تیپ است که به آبیاری نواری نیز معروف است ،در این سیستم آبیاری برای اینکه بتوان آب را به پای گیاهان رساند، از نوار تیپ استفاده میکنند.. این وسیله در واقع یک لوله پلیمری یکسره است که در فواصل مشخص دارای محلی برای خروج قطره  آب میباشد .نوار تیپ به دو صورت کلی درز دار یا پلاک دار تولید و عرضه میشود .نوار تیپ پلاکدار دارای قطره چکان است ، اما نوار تیپ درزدار ، قطره چکان ندارد و به جای آن مسیری زیگزاگ شکل مانند زیپ در کنار آن وجود دارد که باعث شکستن فشار آب شده تا قطرات  از درزها خارج و به پای گیاهان برسد .

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

میزان آبدهی نوار تیپ

میزان آب دهی نوار تیپ به ورودی آب ، لوله زیگزاگی کنار خروجی آب بستگی دارد .آب از روزنه های ورودی آب داخل لوله زیگراگی که برای پایین آوردن فشار آب پیش بینی شده است هدایت میشود و پس از طی کردن مسیر پر پیچ و خم با دبی مشخص از نوار خارج میشود .

 

انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای

انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای ؛ نوار آبیاری تیپ آبیاری از جنس های گوناگون میباشد اما متریال اصلی به کار فته در آنها پلی اتیلن است نوار های پلی اتیلن به دو نوع نازک و ضخیم دسته بندی میشود آن دسته از نوار های ضخامت بیشتر دارند را میتوان در زیر زمین کشاورزی تعبیه کرد که چون دارای  مقاومت و استحکام کافی برخوردار هستن اما نوار های نازک آبیاری تیپ قطره ای را به دلیل پایین بودن مقاومت انها بیشتر در سطح زمین ها قابل استفاده میباشد ضخامت کم این نوع نوارهای آبیاری تیپ قطره ای به معنی عدم عملکرد صحیح نوار نیست. برای دیدن انواع نوار تیپ آبیاری بهتر است به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

 

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

فروش نوار تیپ آبیاری قطره ای

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

آبیاری قطره ای

تولید کننده نوار  آبیاری کشاورزی

بهترین نوار آبیاری کشاورزی

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.