تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار آبیاری ، سلام دوستان خوبم امروز میخواهیم در مورد تولید کننده نوار تیپ مقاله ای به اشتراک بگذاریم خوشحال میشویم تا اخر این مقاله با ما همراه باشید .

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

کاتالوگ نوار تیپ آبیاری

نوار تیپ آبیاری با دیوارهای نازک است که برای آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار میگیرد . و بسیار نرم و مسطح و قابلیت انعطاف پذیری دارد .فاصله بین قطره چکان های در نوار آبیاری مختلف است اما از تیپ های ضخیم تر در زیر سطحی گیاهان استفاده میکنند .نوار تیپ ها انواع مختلفی دارند بنابراین آنها بر اساس کیفیت و مشخصات فنی ارائه میشود .کاتالوگ نوار تیپ آبیاری در سایت طارم پلاست قابل مشاهده است . بهتر است به سایت شرکت مراجعه فرمایید .

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

نوار تیپ کشاورزی چیست

نوار تیپ کشاورزی لوله های مخصوص آبیاری قطره ای محسوب میشوند که برای آبیاری گیاهان ردیفی در مزارع کوچک بزرگ و گلخانه مورد استفاده میشود . که برای گیاهان ردیفی مانند فلفل،خیار ،گوجه فرنگی و…مورد استفاده قرار میگیرد و نوار تیپ کشاورزی به اندازه کافی نزدیک گیاه نصب میشود تا آب از طریق نفوذ عمقی در خاک به محدودیت ریشه گیاه برسد .جنس نوار تیپ کشاورزی از پلی اتیلن میباشد و پس از تولید کلاف پیچ میشود و اندازه طول کلافها از 1000تا 3000هزار متر میباشد . با استفاده از نوارتیپ کشاورزی تلفات آبی را به مقدار قابل ملاحظه ای کاهش داد.

 

بهترین نوار تیپ

یکی از روشهای مرسوم آبیاری قطره ای که برای کشت های ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده ازبهترین نوار تیپ است که به آبیاری نواری نیز معروف است ،در این سیستم آبیاری برای اینکه بتوان آب را به پای گیاهان رساند، از نوار تیپ استفاده میکنند..این وسیله در واقع یک لوله پلیمریی کسره است که در فواصل مشخص دارای محلی برای خروج قطره آب میباشد .نوار تیپ به دو صورت کلی درز دار یا پلاک دار تولید و عرضه میشود .نوار تیپ پلاکدار دارای قطره چکان است ،اما نوار تیپ درزدار ، قطره چکان ندارد و به جای آن مسیری زیگزاگ شکل مانند زیپ در کنار آن وجود دارد که باعث شکستن فشار آب شده تا قطرات از درزها خارج و به پای گیاهان برسد.

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

کارخانه نوار تیپ کشاورزی

تقاضای بالای محصوول در بازار باعث شده تا هر ساله بر عداد کارخانه تولیدی نوار تیپ کشاورزی افزوده شود.این تولیدی ها هر سال بر تنوع محصول خود اضافه میکنند . تا بتوان پاسخگوی نیاز بازار باشند . فناوری و تکنولوژی مدرن شرکت طارم پلاست به کمک این صنعت آماده ، تا سطح تولیدات خود را به طور چشمگیر افزایش دهد و تولی متنوع و با کیفیت مهمترین عامل محبوبیت و موفقیت این شرکت شده است .

 

قیمت نوار تیپ درزدار

در نوار آبیاری درزدار قطره چکان وجود ندارد و به جای آن در طول نوار ، نواری زیگزاگ یا زیپ مانند وجود دارد که علاوه بر کنترل فشار آب ،آن رااز درزهای موجود در مسیر زیپ مانند به خارج هدایت میکند .به همین علت مسیر زیپ مانند تعبیه شده بر روی نوار درز دار که به آن نوار تیپ زیپی هم گفته میشود . این نوار تیپ درزدار برای کلیه محصولات زراعی ،گلخانه ای و باغی مورد استفاده قرار میگیرد . اما توصیه میشود که از انها برای آبهای شور و سخت استفاده نکنید . قیمت نوار تیپ درزدار متفاوت است اما بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

کارخانه تولید نوار تیپ تهران

انواع نوار تیپها با کیفیت در شرکت تولید کننده طارم پلاست وجود دارد که این محصول تولید و به قیمت بسیار مناسب به بازار عرضه میشود .نوار تیپ آبیار که یکی از پر مصرف ترین نوارهای آبیاری در بین کشاورزان و گلخانه داران میباشد دارای تنوع زیادی هست .نوار تیپ در ضخامت و فاصله و نوع باهم متفاوت است وتنوع زیادی دارد و طبق نیاز کاربر انتخاب میشود. نوار تیپ ضخامت ها و فواصل مختلفی بین درزها و قطره چکان ها دارد که در موارد خاص خود مورد استفاده قرار میگیرد . شرکت طارم پلاست دارنده کارخانه تولید تیپ در تهران است که با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مشتریان عرضه میکند برای اطلاع بیشتر به سایت شرکت مراجعه فرمایید .

 

 

قیمت نوار تیپ کشاورز

یکی از تجهیزات آبیاری نوار تیپ کشاورزی است ، که بیشتر برای کشتهای ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد .نوار تیپ به دو صورت کلی درزدار یا پلاک دار تولید میشود . نوار تیپ پلاک دار دارای قطره چکان است ،اما نوار درز دار قطره چکان ندارد وبه جای آن مسیری زیگزاگ در

کنار آن وجود دارد ،که آب از آن خارج میشود و به پای گیاه میرسد . که اصطلاحا به درز از بغل معروف است .نوع دیگر آن دارای روزنه در روی نوار است که به درزاز وسط معروف است به نوار تیپ درز دار نوار دوخت دار نیز میگویند .قیمت نوارتیپ کشاورزی ، مشخصات و کاربرد گوناگونی دارند . که بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

قیمت نوار تیپ 1000متری

نوار تیپ نوع نواری هست که در کار کشاورزی برای آبیاری از ان استفاده میکنند .جنس این نوارها اصولا از جنس پلیمر و پلاستیک است . این تیپ ها به علت جنسی که دارند توانسته اند جایگاه خوبی در بخش کشاورزی پیداکنند و بجای انواع مختلفی از جنس های به کار میروند قیمت نوار 1000متری با توجه به برند و کیفیت متفاوت است . این نوع نوارها دارای مقاومت خوبی در برابر سایش و خوردگی در اثر مواد شیمیایی را دارند . این گونه نوارها میتوانند در مصرف آب صرفه جویی کندو فشار آب در این نوارها به وسیله دریچه هایی قابل کنترل است.

 

بهترین نوار تیپ

در خرید نوار تیپ باید به کیفیت و جنس نوار تیپ خیلی دقت کنید . چرا که جنس نوار تیپ و با کیفیت نباشد باعث میشود مشتری خرید ناراضی داشته باشد .نوار شیپ در بسیاری از شرکتها تولید میشود که یکی از بهترین وبا کیفیت ترین شرکت تولید کننده نوار تیپ شرکت طارم پلاست است . این شرکت بهترین و.با کیفیت ترین تولید کننده نوار تیپ هستن که میتوان با خیال راحت خریداری کنید .برای خرید و دیدن انوار نوار تیپ به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

نوار تیپ گلخانه

نوار تیپ آبیاری گلخانه ای برای آبیاری کشتهای ردیفی و فصلی مانند گوجه فرنگی ،فلفل و محصولاتی که در گلخانه پرورش میابد .نوار تیپ گلخانه ای با ابیاری قطره ای را میتوان در اکثر زمین های و جالیزها به کار برد . نوار تیپ به فشار آب زیادی احتیاج ندارد و در انواع گلخانه ها قابل استفاده میباشد . با نصب آسان  و سریع و حمل نقل راحت نوار تیپ اتصالات آنها به صورت قطعات ساده و استاندارد موجود است و روش کار گذاری آن به صورت دستی و ماشینی بسیار ساده است .جنس نوار تیپها از پلیمری مخصوص این گونه نوار تیپها از چسبیدن جلبک و رسوبات معدنی به آن جلوگیری میکند و در صرفه جویی آب بالایی دارد .

 

قیمت نوار تیپ در تهران

نوار تیپ در تهران جز متداول ترین تجهیزات مورد استفاده در آبیاری قطره ای محسوب میشود. این لوله از جنس پلی اتیلن بوده و علاوه بر ضخامت بیشتر مقاومت و عملکرد بهتری نسبت به نوار های آبیاری دارند. از این نوع نوارها در سیستم قطره ای زیر سطحی نیز استفاده میشود. این نوارها بسته به شرایط و نوع قطره چکان مورد نیاز میتوانند تا چندین سال در عملیات آبیاری به کار گرفته شوند در مواردی که از اینو نوع نوارهای آبچکان تیپ قطره ای استفاده میشود عبارتند از :گلخانه باغچه های سبزیجات ،درختان میوه بخصوص انگور و….مورد استفاده قرار میگیرد. قیمت نوار تیپ در تهران بسیار متفاوت است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

دستگاه تولید نوار تیپ

دستگاههای تولید کننده نوارتیپ برای ابیاری فواصل دریپرهای 10سانتی 20سانتی و30سانتی که کلا در کلافهای 1000متری کلاف شده و عرضه میشود . خط تولید نوار تیپ آّیاری در دو تیپ کم سرعت و معمولا در 24 ساعت 35تا 40کلاف 1000متری تولید میکنند و خط تولید نوار تیپ آبیاری پرسرعت که در هر 24 ساعت 80الی 90کلاف 1000متری تولید میکند . این خط تولید نیاز به نیروی انسانی ندارد فقط هنگام استارت خط تولید به دوتن نیاز دارد و شروع کار یک اپراتور میتواند کار تولید را انجام دهد . شرکت طارم پلاست داری دستگاه های تولید نوار تیپ با کیفیت که میتوان با خیال راحت از این شرکت خریداری کرد .

 

دبی خروجی نوار تیپ

امروزه نوارهای تیپ آبیاری گوناگونی در بازار وجود دارند که انواع این نوارهای تیپ دارای کیفیت گوناگون میباشد ، به طوری که بنا به کیفیت و مشخصات فنی نوارهای آبیاری تیپ قیمتها آنها متغیر میباشد . انواع نوارهای تیپ ایرانی وخارجی که در بازار وجود دارند دارای میزان آب خروجی مشخصی هستند که از ویژگیهای مهم هر نوار تیپ آبیاری میباشد . و کشاورز باید به این میزان آبی که به طور یک نواخت از نوار خارج میشود که به آن دبی خروجی نوار تیپ میگویند .دلیل دقت به دبی نوارهای آبیاری به این خاطر است که برای رشد هر گیاه ، باید میزان آب کافی به آن برسد نه بیشتر ونه کمتر .

 

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

 

نوار تیپ طارم پلاست

یکی از تجهیزات آبیاری قطره ای نوار تیپ است که بیشتر برای کشتهای ردیفی مورد استفاده قرار میگیرد . نوار تیپ به دو صورت کلی درز دار یا پلاک دار تولید و عرضه میگردد . نوار تیپ پلاکدار دارای قطره چکان است .اما نوار تیپ درزدارقطره چکان ندارد . و به جای آن مسیری زیگزاگ شکل در کنار آن وجود دارد که باعث شکستن فشار آب شده تا قطرات از طریق درزهاخارج و به پای گیاهان برسند .نوع ان دارای روزنه ای درروی نوار است که به درزاز وسط معروف شده است . شرکت طارم پلاست بهترین نوارهای تیپ را داست که میتواند با مراجعه به سایت از آنها دیدن وخرید کنید .

 

میزان آب دهی نوار تیپ

نوار تیپ آبیاری یک لوله یکسره پلیمری از جنس پلی اتیلن اسن که در فواصل معین دارای محلی برای خروج قطره ای آب میباشد .نوار تیپ آبیاری تنوع زیادی از نظر ضخامت و فاصله بین قطره چکان ها دارد قطره آن همواره 16میلی متر با ضخامت متنوع از 150تا 200میکرون و فواصل آبدهی 10تا 30سانتی متر است .اما پر مصرف ترین نوع نوار آبیاری ضخامت 175و200میکرون بافاصله آبدهی روزانه 20سانتی متر است .اما میزان آبدهی نوار تیپ معمولا از 1.2لیتر تا 3لیتر در ثانیه میباشد که هر چقدر فاصله درزها بیشتر باشد این مقدار آب دهی افزایش میابد .

 

تولید کننده نوار تیپ

تولید کننده نوار تیپ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

آبیاری قطره ای

تولید کننده نوار  آبیاری کشاورزی

بهترین نوار آبیاری کشاورزی

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.