خرید نوار آبیاری بغل دوخت

خرید نوار آبیاری بغل دوخت ؛ امروزه به دلیل نبود آب و افزایش نیاز به آن ، بسیاری از کشاورزان به دنبال راهی برای صرفه جویی در مصرف آب در عین افزایش بهره وری هستند . از آنجایی که  بیشتر میزان مصرف آب به بخش کشاورزی اختصاص می یابد، بنابریان حل کردن این مشکل بسیار حیاتی است . در طی سال های اخیر محصولاتی ارائه شده که البته در کشور های پیشرفته زودتر مورد استفاده قرار گرفته و صنعت کشاورزیشان را دگرگون کرده است. در حال حاضر استفاده از روش آبیاری قطره ای بیش از پیش مورد قبول کشاورزان کشورمان واقع شده و این خود گامی مهم در حل مشکل کم آبی است.

خرید نوار آبیاری بغل دوخت

خرید نوار آبیاری بغل دوخت

 

نوار آبیاری بغل دوخت

در سیستم آبیاری قطره ای معمولا بسته به نوع زمین ، محصول ، شرایط و امکانات کشاورز، از نوارآبیاری بغل دوخت یا پلاکدار و یا انواع دیگر نوار تیپ ها استفاده میشود .  نوار های بغل دوخت یا درزدار قطر ۱۶.۵ میلی متر با فاصله روزنه های ۱۰، ۲۰ و ۳۰ سانتی متر با دبی متفاوت می باشند که معمولا دارای ضخامت ۱۷۵ میکرون هستند.

در نوار تیپ آبیاری بغل دوخت ، قطره چکان وجود ندارد ولی درز هایی در کناره ی نوار وجود دارد که پس از عبور آب از مسیر زیگزاگی و شکستن فشار آن ، با دبی 1.2 تا 3 لیتر بر ساعت آب از درز ها خارج میشود.

نوارآبیاری بغل دوخت

نوارآبیاری بغل دوخت

 

 

 

نوارآبیاری بغل دوخت

نوارآبیاری بغل دوخت

انتخاب و خرید نوار آبیاری بغل دوخت کشاورزی

هنگام خرید نوارآبیاری باید به ویژگی های زیر دقت کرد:

1.طول نوار

2.میزان فشار قابل تحمل                        

فشار کارکرد لازم برای آبدهی مناسب و یکنواخت 0.5 تا 2 اتمسفر می باشد.

3. ضخامت نوار آبیاری بغل دوخت

ضخامت های نوار تیپ 150، 175 و 200 میکرون می باشد و طول رول های نوار 1000، 1500 و 3000 متری است. از آنجایی که نوارها دارای ضخامت کمی هستند  بنابراین وزن آنها نیز کم بوده و اگر از مواد اولیه مرغوب در ساخت آن استفاده شده باشد ، باید وزن خالص یک کلاف 1000 متری با ضخامت 200 میکرون ، 10 تا 11 کیلوگرم باشد.

4.میزان یکنواختی آبیاری

درصد یکنواختی خروج آب با نوارآبیاری بغل دوخت70  الی 75 درصد است.

5.طول رول نوار آبیاری

کلاف های استاندارد معمولا رول های 1000 ، 1500 و  3000 متری هستند.

6.قطر داخلی نوار آبیاری

یکی از معتبرترین برند های نوار آبیاری بغل دوخت متعلق به شرکت طارم پلاست است و قطر داخلی نوار آنها 16.5 میلی متر میباشد.

7.فاصله سوراخ ها در خرید نوار آبیاری بغل دوخت

بسته به نوع کشت و آبیاری محصول شما ، فاصله بین سوراخ ها متفاوت است . برای مثال گندم به صورت ردیفی و با تراکم بالا کشت میشود، بنابریان باید از نوارآبیاری بغل دوخت با فواصل 15 و یا 20 سانتیمتر استفاده کرد.

8.کشیدن

یک روش رایج در بین خریداران نوارآبیاری بغل دوخت وجود دارد به صورتی که نوار را در دست گرفته و از دو طرف میکشند ، آن قسمتی که در اثر کشش نازک شده ، باید داغ شده باشد و این نشان دهنده با کیفیت بودن نوار هست.

نوار تیپ آبیاری دارای ضخامت کمی می باشد به همین دلیل هنگام جابجایی، حمل و پهن کردن به آسانی آسیب می بیند. نوع بسته بندی نوار تیپ برای جلوگیری از صدمات فیزیکی بسیار مهم است. در موارد زیادی کشاورز بعد از نصب کردن نوار در مزرعه هنگام آبیاری محصولات متوجه وجود سوراخ هایی ریز در نوار تیپ می شود، که پس از بررسی مشخص شده است این سوراخ ها بر اثر صدمات فیزیکی هنگام حمل و نقل اتفاق افتاده است.

بسته بندی با کارتن بهترین نوع بسته بندی نوارآبیاری بغل دوخت است، زیرا نوار را در برابر ضربات احتمالی وارده و اجسام تیز و برنده کاملا مقاوم می کند. شرکت طارم پلاست علاوه بر ارائه بهترین کیفیت برای محصولات خود ، مطمئن ترین بسته بندی را برای مشتریان فراهم می سازد.

 

نوارآبیاری بغل دوخت طارم پلاست

نوارآبیاری بغل دوخت طارم پلاست

 

 

 

نوارآبیاری بغل دوخت

نوارآبیاری بغل دوخت

قیمت نوار آبیاری بغل دوخت در خرید نوار آبیاری بغل دوخت

باتوجه به نوسانات ارز در کشور، برای نوار تیپ قیمت مشخصی نمی­توان تعیین کرد . برای مشاوره و استعلام قیمت با شماره  02156236215یا 02156236214  تماس بگیرید.

برای اطلاع بیشتر از محصولات آبیاری طارم پلاست ، به کاتالوگ مراجعه فرمایید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

نوار آبیاری زیرسطحی

بهترین نوار آبیاری قطره ای

کاتالوگ نوار آبیاری بغل دوخت

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.