خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ ، سلام دوستان عزیز امروز در مورد خرید اینترنتی نوار ابیاری تیپ  اطلاعاتی با کمک شرکت طارم پلاست با شما به اشتراک بگذاریم خوشحال میشویم تا اخر این مقاله با ما همراه باشید .

بهترین نوار تیپ آبیاری

یکی از ملزومات و تجهیزات مهم کشاورزی و صنعتی به شمار میایید . که سایز بندی ها و مدل های متنوعی دارد . یکی از نمونه های محبوب و کاربرد بهترین  نوار تیپ ابیاری است . تولیدی این محصول در همین مرکز از متریال های درجه یک و مرغوب برای تهیه انها استفاده میکند . میزان تولید و پردازش از محصولات تابع نیاز بازار و کشاورزان میباشد . نوار تیپ آبیاری از جنس های گوناگونی میباشد . اما متریال اصلی به کار رفته در انها پلی اتیلن است . نوار پلی اتیلنی به دو نوع نازک و ضخیم تقسیم میشوند .

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

بهترین نوار تیپ

بهترین نوار تیپ نوعی از لوله های پلی اتیلن نرم است .که از ان در کشاورزی و برای آبیاری زمین ها مزارع و باغات استفاده میشود .این نوع نوارها دارای قطره چکان هایی برای رساندن آب به گیاهان بوده و از طریق آبیاری را بسیار اسان کرده و بهره وری را بالا میبرد .بهترین نوار تیپ دارای انواع مختلفی در بازار وجود دارد که کاربردهای ویژگی های متفاوتی دارند . این نوار تیپ ها از جنس پلی اتیلن ساخته شده ولی منعطف بوده و قابلیت جمع شدن و انعطاف پذیری دارد . بسته به نوع و مدل ،و نوع ابیاری تهیه شده در فواصل مشخص دارای روزنه هایی برای خروج اب است و از این طریق موجب ابیاری گیاهان و درختان موجود در مزارع میشوند .

انواع نوار تیپ

نوار تیپ بسته به نوع و جنس ان دارای انواع مختلفی است که شما میتوانید بسته به کار برد و حجم اب مورد نیاز از میان انها انتخاب کنید . نوار ابیاری دارای مدلهای مختلفی بوده که در اینجا به آنها اشاره میکنیم :

-نوار تیپ سطح زمینی : این مدل از نوار تیپ برای استفاده بر روی سطح زمین کاربردی است . جنس پلی ایتلن این نوارهای سبک تر بوده ولی در مقابل نور خورشید ،گرما و سموم مقاوم هستند . از این مدل نوار ابیاری برای آبیاری فصلی استفاده میشود و پس از اتمام فصل محصول نوارهای جمع شده و در انبار نگهداری میشوند . نصب این مدل نوار آبیاری بسیار ساده بوده و به همین دلیل کاربرد های بسیار زیادی در کشاورزی دارند .

-نوار تیپ زیر زمینی :این مدل نوار تیپ در مقایسه با نوار های سطح زمین مقاوم تر و قوی تر بوده و برای دفن شده زیر زمین طراحی شده اند . مقاومت بیشتر به شما این امکان را می دهد .تا با دفن نوار در دل خاک از خوردگی و پارگی ان جلوگیری کنید .و در کنار ان اب به شکل زیر خاکی به ریشه گیاهان رسانده میشوند .

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

انواع نوار تیپ آبیاری قطره ای

نوار آبیاری تیپ آبیاری از جنس های گوناگون میباشد اما متریال اصلی به کار رفته در آنها پلی اتیلن است نوار های پلی اتیلن به دو نوع نازک و ضخیم دسته بندی میشود آن دسته از نوار های ضخامت بیشتر دارند را میتوان در زیر زمین کشاورزی تعبیه کرد که چون دارای  مقاومت و استحکام کافی برخوردار هستن اما نوار های نازک آبیاری تیپ قطره ای را به دلیل پایین بودن مقاومت انها بیشتر در سطح زمین ها قابل استفاده میباشد ضخامت کم این نوع نوارهای آبیاری تیپ قطره ای به معنی عدم عملکرد صحیح نوار نیست. برای دیدن انواع نوار تیپ آبیاری بهتر است به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

نمایندگی نوار تیپ

نمایندگی نوار تیپ ، این فروش را به صورت عمده و با قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه در سراسر کشور انجام می دهد . این فروش از ان جایی که که به نرخ کارخانه و مستقیم میباشد . شامل هزینه های اضافی مانند : هزینه حمل و نقل های اضافی به فروشگاه های واسطه مختلف ،هزینه نگهداری از این نوار تیپ با کیفیت و هزینه های از قبیل نمیشود و فقط قیمت اصلی آن را میپردازید . شرکت طارم پلاست جز بهترین نمایندگی نوار تیپ میباشد که برای اطلاع بیشتر به سایت این شرکت مراجعه فرمایید .

 

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار تیپ آبیاری

سریع ترین راه تهیه نوار تیپ آبیاری در کشور خرید اینترنتی نوار تیپ ابیاری  این محصول است .چون امروزه با پیشرفت هایی که در فروش شده است بیشتر تولید کنندگان محصولات خود را از طریق سایت ها به صورت خرید اینترنتی  سفارشات خود را میگیرند. و محصول خود را می فروشند .خرید اینترنتی نوار تیپ آبیاری را میتوان از سایت شرکت طارم پلاست خریداری کنید .که این سایت انواع نوار تیپی با برندهای مختلف را میتوانید مشاهده کنید و با مقایسه انواع برندها و قیمتها و مشخصات بتوانید یک نوار تیپ عالی را خریداری کنید . برای ارتباط با کارشناسان به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید .

نوار تیپ زیرخاکی

از ابیاری قطره ای به خصوص نوار تیپ زیر خاکی که موجب کاهش مصرف آب و صرفه وقت زیاد جهت آبیاری میشود. باید گفت که در روشهای قدیمی در بسیاری از موارد آب بیشتر از مصرف مورد نیاز گیاه به آن میرسد و باعث خراب و فاسد شدن ریشه گیاهان میشود . میبایست در خصوص راه اندازی و نگهداری نوار تیپ زیر خاکی که جهت آبیاری قطره ای مورد استفاده قرار گرفته  است . شرکت های تولید لوله و اتصالات پلی استر نوارهایی با کیفیت بالا در کشور تولید نموده و با استقبال خوب کشاورزان استفاده از آبیاری قطره ای روز به روز گسترده یافته است . به همین نسبت تولید کنندگان بیشتری به تولید نوار تیپ زیر خاک اقدام نموده اند که باعث بالا رفتن کیفیت شده است .

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

قیمت نوار تیپ

ضخامت دیواره های نوار تیپ بسیار نازک است . و فاصله بین قطره چکان های نوار ابیاری تیپ ضخیم تر و معمولا و برای زیر سطح گیاهان مختلف استفاده میشود . نوار تیپ انواع مختلفی دارند . بنابراین قیمت آنها بر اساس مشخصات فنی و کیفیت تولید ارائه میشود .که ایستگاه پمپاژ علاوه بر تامین و تنظیم فشار لازم برای گردش آب در سطح مزرعه و خروج یکنواخت آب از روزنه های لوله تیپ ،وظیفه ورود و جلوگیری از ورود ذرات ریز و معلق آب به سیستم آبیاری را برعهده دارد . قیمت نوار  تیپ متفاوت است اما بهتر است به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید تا از قیمتهای دقیق نوار ابیاری اطلاعات بدست بیاورید .

قیمت هر رول نوار تیپ

آبیاری یک روش مدرن و بسیار موثر برای ابیاری گیاهان است .که در آن به صورت بخشی از اب به قسمت ریشه گیاهان عرضه میشود . در حالی که مصرف آب و منابع انرژی را به حداقل میرساند .آبیاری قطره ای بسیار عظیم است . برای دریافت قیمت هر رول نوار تیپ با ضخامت 200و150 میکرون با فواصل آبدهی 10،20،30 سانتی متر را میتوانید به صورت اینترنتی و حضوری از طریق شماره های درج شده در سایت بدون واسطه  اطلاع گرفته و خریداری کنید .

 

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

قیمت نوار تیپ درزدار

در نوار آبیاری درزدار قطره چکان وجود ندارد و به جای آن در طول نوار ، نواری زیگزاگ یازیپ  مانند وجود دارد که علاوه بر کنترل فشار آب ،آن را از درزهای موجود در مسیر زیپ مانند به خارج هدایت میکند .به همین علت مسیر زیپ مانند تعبیه شده بر روی نوار درز دار که به آن نوار تیپ زیپی هم گفته میشود . این نوارتیپ درزدار برای کلیه محصولات زراعی ،گلخانه ای و باغی مورد استفاده قرار میگیرد . اما توصیه میشود که از انها برای آبهای شور و سخت استفاده نکنید . قیمت نوار تیپ درزدار متفاوت است اما بهتر است برای اطلاع دقیق به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه فرمایید .

لیست تولید کنندگان نوار تیپ

 تولید کننده نوار تیپ برای ابیاری فواصل دریپرهای 10سانتی 20سانتی و30سانتی که کلا در کلافهای 1000متری کلاف شده و عرضه میشود . خط تولید نوار تیپ آبیاری در دو تیپ کم سرعت  و معمولا در 24 ساعت 35تا 40کلاف 1000متری تولید میکنند ، و خط تولید نوار تیپ آبیاری پرسرعت که در هر 24 ساعت 80الی 90کلاف 1000متری تولید میکند . این خط تولید نیاز به نبروی انسانی ندارد، فقط هنگام استارت خط تولید به دو تن نیاز دارد و شروع کار یک اپراتور میتواند کار تولید را انجام دهد . شرکت طارم پلاست داری دستگاه های تولید نوار تیپ با کیفیت که میتوان با خیال راحت از این شرکت خریداری کرد .

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

قیمت نوار تیپ 1000متری

نوار تیپ نوع  نواری هست که در کار کشاورزی برای آبیاری از ان استفاده میکنند .جنس این نوارها اصولا از جنس پلیمر و پلاستیک است . این تیپ ها به علت جنسی که دارند توانسته اند جایگاه خوبی در بخش کشاورزی پیدا کنند و بجای انواع مختلفی از جنس های به کار میروند قیمت نوار 1000متری با توجه به برند و کیفیت متفاوت است . این نوع نوارها دارای مقاومت خوبی در برابر سایش و خوردگی در اثر مواد شیمیایی را دارند . این گونه نوارها میتوانند در مصرف آب صرفه جویی کندو فشار آب در این نوارها به وسیله دریچه هایی قابل کنترل است.

قیمت نوار تیپ آبیاری قطره ای

نوارهای آبیاری تیپ قطره ای با ضخامتهای مختلف تهیه شده است که از نظر میزان آبدهی و فواصل مختلف طراحی گردیده است ازجمله محاسن این نوع نوارهای آبیاری نسبت به سایر نوارهای آبیاری داشتن ضریب تغیرات پایین امکان داشتن افزایش طول نوار در ردیفهای کشت و یکنواختی آبدهی در طول مسیر و….میباشد قیمت این نوع نوارها متفاوت است که بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت اینگونه نوارها به سایت شرکت طارم پلاست مراجعه کنید و با مهندسان و کارشناسان در ارتباط باشید .

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

خرید اینترنتی نوار آبیاری تیپ

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آب کم نیست، با نوار آبیاری طارم پلاست…

طارم پلاست مجموعه ای در زمینه ی تولید مصنوعات پلاستیکی،و به صورت تخصصی در زمینه لوله های کشاورزی و انتقال آب میباشد که فعالیت خود رادر سال 92 زیر نظر گروه مهندسی و ماشین سازی کشاورز آغاز کرده است.

راه های ارتباطی :

آدرس : اتوبان تهران قم، ۵ کیلومتر بعد از فردگاه امام ، ورودی حسن آباد ، شهرک صنعتی شمس آباد، بلوار بوستان، خیابان گلبن ۱۷، پلاک ۱۵، پلاستیک سازی طارم پلاست
تلفن : ۰۲۱۵۶۲۳۶۲۱۴
فکس : ۰۲۱۵۶۲۳۶۸۲۸

آخرین نوشته ها :

آبیاری قطره ای

تولید کننده نوار  آبیاری کشاورزی

بهترین نوار آبیاری کشاورزی

طارم پلاست :

طارم پلاست تنها مجموعه ی تولید نوار آبیاری در ایران میباشد که تمامی سایز های نوار آبیاری را از 10 تا 60 سانتی متر و همچنین با بازه ی گسترده ای از آبدهی ها تولید میکند. این مجموعه دارای تاییدیه آب و خاک بوده و همواره در جهت حفظ کیفیت تلاش به عمل می آورد.